Рекламације у вези са рачуном за испоручену ТЕ

За све врсте рекламација можете се обратити Наплатној служби ЈЕП "Топлана" Краљево у радно време на следеће начине:

  • Лично -
  • Телефонским путем - 036/314-888 или 036/314-895
  • Путем бесплатног инфо броја - 0800/334-457
  • Путем електронске поште - office@toplanakv.rs
  • Путем поште - ЈЕП "Топлана" Краљево, Цара Лазара 52а, 36000 Краљево

Рекламације и пријаве кварова у вези са квалитетом грејања

За све врсте рекламација и пријаву кварова можете се обратити ЈЕП "Топлана" Краљево на следеће начине:

  • Лично - Инфо пулт у приземљу пословних просторија ЈЕП "Топлана" Краљево на адреси Цара Лазара 52а, 36000 Краљево
  • Телефонским путем - 036/314-888 или 036/314-895
  • Путем бесплатног инфо броја - 0800/334-457
  • Путем електронске поште - office@toplanakv.rs
  • Путем поште - ЈЕП "Топлана" Краљево, Цара Лазара 52а, 36000 Краљево

Пријаве кварова у вези са квалитетом грејања

За све врсте пријава кварова и неквалитетног грејања можете се обратити и котларницама којима по месту испоруке припадате:

  • Котларница "Централна топлана" - 036/314-888
  • Котларница "Нова колонија" - 036/333-437
  • Котларница "Зелена гора" - 036/355-677
  • Котларница "Хигијенски завод" - 036/392-890
  • Котларница "Воћареве ливаде" - 064/823-8524