Рекламације у вези са рачуном за испоручену ТЕ
За све врсте рекламација можете се обратити Наплатној служби ЈЕП "Топлана" Краљево у радно време на следеће начине:
- Лично -
- Телефонским путем - 036/314-888 или 036/314-895
- Путем бесплатног инфо броја - 0800/334-457
- Путем електронске поште - office@toplanakv.rs
- Путем поште - ЈЕП "Топлана" Краљево, Цара Лазара 52а, 36000 Краљево
Рекламације и пријаве кварова у вези са квалитетом грејања
За све врсте рекламација и пријаву кварова можете се обратити ЈЕП "Топлана" Краљево на следеће начине:
- Лично - Инфо пулт у приземљу пословних просторија ЈЕП "Топлана" Краљево на адреси Цара Лазара 52а, 36000 Краљево
- Телефонским путем - 036/314-888 или 036/314-895
- Путем бесплатног инфо броја - 0800/334-457
- Путем електронске поште - office@toplanakv.rs
- Путем поште - ЈЕП "Топлана" Краљево, Цара Лазара 52а, 36000 Краљево
Пријаве кварова у вези са квалитетом грејања
За све врсте пријава кварова и неквалитетног грејања можете се обратити и котларницама којима по месту испоруке припадате:
- Котларница "Централна топлана" - 036/314-888
- Котларница "Нова колонија" - 036/333-437
- Котларница "Зелена гора" - 036/355-677
- Котларница "Хигијенски завод" - 036/392-890
- Котларница "Воћареве ливаде" - 064/823-8524