Потписан и попуњен захтев је потребно доставити ЈЕП "Топлана" Краљево. Уз захтев за превод обавезно је доставити и валидан доказ као што је купопродајни уговор, судску одлуку и сл; која ће бити основ да ЈЕП "Топлана" Краљево изврши промену у евиденији купаца.
Потписан и попуњен захтев од стране власника је потребно доставити ЈЕП "Топлана" Краљево. Ради се о додатној достави, односно слање рачуна путем и меила у .pdf формату не искључује слање у папирном облику. Уколико корисник жели да престане да прима рачун у електронском облику потребно је да писаним путем обавести ЈЕП "Топлана" Краљево да повлачи своју сагласност за слање рачуна путем и маила.
Потписан и попуњен захтев од стране власника или закупца је потребно доставити ЈЕП "Топлана" Краљево путем електронске поште, лично или поштом.
Потписан и попуњен захтев од стране власника или закупца је потребно доставити ЈЕП "Топлана" Краљево путем електронске поште, лично или поштом.
Захтев за обуставу испоруке ТЕ је потребно попунити и доставити ЈЕП "Топлана" Краљево. У самом захтеву је наведено која су документа такође неопходна уз достављање захтева. Препорука је да корисници најпре прочитају Процедуру за подношење и решавање захтева која се такође налази на нашем сајту.
Образац сагласности станара за искључење је потребно доставити у ЈЕП "Топлана" Краљево потписан од стране довољног броја станара. Детаљно о овом кораку се такође може прочитати у Процедури за подношење и решавање захтева која се налази на нашем сајту.
Процедура подношења и решавања захтева за обуставу испоруке ТЕ представља поступак и међусобна права и обавезе корисника и ЈЕП "Топлане" Краљево кроз целокупну процедуру искључења са даљинског система грејања. Уколико постоје одређене недоумице или нејасноће у вези са самом процедуром, радо ћемо Вам помоћи.